Je moet voor Yosemite ironisch genoeg een ouder driver+toolbox installeren die voor 10.6 bestemd was. Zoek voor Canoscan Toolbox, v 4.9.3.4 en de-installeer Canoscan Toolbox v 5.0.1.4 want hoewel die ook voor 10.6 is werkt deze versie niet onder 10.10(Yosemite)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat is niet echt een antwoord op mijn vraag (toch)?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ehm, wel toch?? De driver voor jouw printer zit in een oudere versie... Dan is er toch een driver voor Yosemite? De Driver voor Yosemite is v.4.9.3.4... Of ben ik nu helemaal niet bij mijn verstand? Het doel is toch dat je de printer werkend krijgt onder Yosemite? En als dat met een oudere versie driver werkt, dan is dat toch de driver voor Yosemite?!?!?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ja dat klopt sorry, maar ik heb alle 2 de toolbox ge-download (v 4.9.3.4 en v 5.0.1.4) en ze werken allebei niet (de toolbox ziet de scanner niet) Ik neem aan dat ik ook een driver nodig heb? welke driver heb ik nodig.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Max, het volgende staat op de supportsite van Apple in de link die ik in het antwoord heb bijgevoegd... "I recently upgraded to Yosemite and my Canon LiDE 60 scanner stopped working. It is not on the Canon list of scanners supported by Yosemite. I downloaded and installed the LiDE 60 driver v11.1.3.1 which was the one listed for OSX 10.6, the last OSX version to list a driver. Still no luck. I eventually noticed that I currently have Canoscan Toolbox v 5.0.1.4, presumably updated along the way. Once I downloaded and installed Canoscan Toolbox, v 4.9.3.4, the one also listed for OSX 10.6, things are back to normal. You need the old driver PLUS the older (then current) version of Toolbox. This works for the LiDE 60, but the logic would apply to other older Canon scanners. Good luck." OS X Yosemite (10.10.1), Canon LiDE Scanner En let dan even op de regel : You NEED the OLD driver PLUS the OLDER (then current) version of Toolbox. Hoop dat het nu een beetje duidelijk is. Good luck!