Ipv msn startpagina wordt een wit scherm weergegeven. Wat ik ook probeer. Oplossingen?

Ad-block al eens uitgezet: geen resultaat. In opties geen aanwijzingen gezien.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
Amadea
8 jaar geleden
Welke browser gebruik je?
SimonV
8 jaar geleden
Misschien helpt verwijderen browsergeschiedenis. http://answers.microsoft.com/en-us/ie/forum/ie9-windows_7/when-i-attempt-to-access-the-msn-homepage-it-comes/2489708e-9865-4b02-8455-8c36aaeb0ead

Antwoorden (2)

Kijk bij de instellingen wat er is ingevuld voor startpagina en herstel dat. Of ga naar de msn startpagina, ga naar de opties en vertel dat de huidige pagina de startpagina is. Er zijn knopjes die je (per ongeluk) kunt indrukken om een startpagina te veranderen en er zijn ook websites die inbouwen dat zij jouw startpagina worden. En dat kan ook een verlopen of door de virusscanner geweigerde pagina zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wat mogelijk kan zijn dat er malware op je PC staat ,dus even scannen lijkt mij geen overbodige luxe.
Malware of virus? Dus neem een goede scanner voor beide en scannen lijkt mij de oplossing te zijn.