ineens geen geluid en ook geen internet op mijn laptop, wat moet ik doen?

ik heb een paar weken geleden een nieuwe laptop gekocht, een asus. eerst deed hij het uitstekend maar nu is ineens mijn geluid weg en ik kan geen verbinding met het internet meer maken. ik heb al verschillende dingen op internet opgezocht maar ik kan het gewoon niet vinden. weet iemand hier toevallig ook hoe dat komt of belangerijker nog hoe los ik het op.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Grote kans dat je drivers het gewoonweg niet doen. Drivers zorgen ervoor dat jouw PC snapt wat voor Hardware hij heeft. Hij snapt dus niet dat er een netwerkkaart aanwezig is. Een oplossing is het installeren van de drivers. Ga naar start>rechtermuisknop op Computer>Beheren>Apparaten beheren en hier Ga je naar je geluidskaart en de netwerkkaart en drukt daar op drivers Updaten.

Lukt dit niet kan het mogelijk met een installatie CD die je bij de laptop hebt gekregen.
lukt dat nog niet download dan Driverpack Solutions en laat die zijn werk doen