hoeveel woorden passen er gemiddeld op een word blad in grootte 12?

Toegevoegd na 11 minuten:
in lettertype calibri hoofdtekst

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
1.7K
Amadea
8 jaar geleden
Welk lettertype? Maakt nogal verschil of je bijvoorbeeld Verdana of Calibri neemt!
Castle
8 jaar geleden
Hoeveel tekens zijn de woorden? "bal" is een woord maar ook "aansprakelijkheidswaardevaststellingsveranderingen" is een woord. Je zou misschien dus beter kunnen vragen hoeveel tekens een wordblad kan hebben.

Antwoorden (1)

In Arial 12pnt met regelafstand 1,0 zijn het 694 woorden.
In Calabri 12pnt met regelafstand 1,0 zijn het 730 woorden.

Geen witregels,.
Alinea's 9 stuks.