hoe kan je een filmpje op youtube trager afspelen?

Hoe kan je een filmpje van youtube , op je ipad trager afspelen?
Of is dat niet mogelijk?
Of moet je eerst dit downloaden maar welke gratis app? En wat dan ?

9 jaar geleden
in: Software
3.5K

Het beste antwoord

Embed het YouTube filmpje in html, en via de webplayer is het dan mogelijk de snelheid te regelen...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
doralien
9 jaar geleden
Dank vr je antwoordje , maar begrijp het helaas niet ...kun je het in het nederlands uitleggen aub .... Bedoeling is gewoon dat filmpje trager af te spelen .....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De Youtube player op een iPad heeft niet de mogelijkheid om trager af te spelen. Dit komt omdat ze bij YouTube van de QT player zijn afgestapt. De enige mogelijkheid is om de URL van het YouTube filmpje te embedden in een HTML Als je deze pagina dan van je (eigen) webserver oproept dan krijg je een webpagina met player die wel de mogelijkheid biedt om het slow-mo af te spelen... In de bron staat uitgelegd hoe je die URL kan embedden in je eigen webpagina. Die code ziet er als volgt uit: iframe allowfullscreen="" frameborder="0" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/UkWd0azv3fQ#t=2m30s" width="420"> Maar gezien je expertise op het gebied van HTML zou ik nu zeggen dat het niet mogelijk is zonder enige moeite en kennis.

Andere antwoorden (1)

Beste doralien,

Als je op het radartekentje rechtsonder klikt, komt er een balkje op.
Daar staat snelheid, en daar kan je de snelheid bepalen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beste Juul, YouTube op een iPad heeft die mogelijkheid niet....
Die mogelijkheid is slechts voorbehouden aan de webplayer(desktop).