Hoe kun je goede computer tutorials geven op YouTube?

Hallo allemaal,

Ik wil graag computer tutorials gaan geven en die op YouTube zetten.
Weet iemand een goed programma voor het opnemen van je computer beeldscherm?
Dit programma moet natuurlijk wel gratis zijn en als het kan zou het fijn zijn als je direct veel bewerk opties hebt.
Ook zou het wel mooi zijn als het programma niet te ingewikkeld is dus niet met 100000000 opties en knopjes enzo.

Bedankt voor reacties!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
capthavoc
9 jaar geleden
mac of windows ?
ik vrees dat je met gratis software niet ver komt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Windows
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Camstudio misschien.

Antwoorden (1)

Obs is een goede software. (open broadcast software) het is heel simpel als je het door hebt. Je zet wat bronnen neer wat dus je gewone beeldscherm is en een facecam of logo van je kanaal ofzo. Zoek maar ff uit.