Mijn webcam werkt wel op Skype maar niet op MSN ?

Ik vind het vreemd dat mijn webcam wel werkt op Skype maar niet op MSN. Waar kan dat aan liggen ? En is dit te verhelpen ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Heb je je webcam ingesteld als webcam bij msn? Soms moet je dat namelijk doen en heel soms kun je dan kiezen uit 2 "dignen" om aan te klikken. Als hij dan om de een of andere reden op de verkeerde staat zonder dat je het merkt, doet hij het dus niet.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat is een major problem..
er zijn er meerdere die er last van hebben.
ik heb er ook last van gehad dan deed die het bij de de ene persoon wel en de andere niet.
Toen heb ik ooit is een nieuwe cam gekocht wat ook voor windows 7 goed was en die werkte wel.

Je kan eventueel je msn downgraden naar een oudere versie want daar werkte en werkt die waarschijnlijk wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat heb ik ook, ik ga msn weer ff opnieuw downloaden..
Want heb gehoord dat dat een oplossing is.