Hoe lees ik al mijn ongelezen berichten op outlook.com (voorheen hotmail.com) in een keer?

Oftewel: hoe zorg ik dat ik geen ongelezen berichten meer heb? Ik heb zo'n 300 ongelezen berichten van jaren geleden. Dit ga ik nooit meer terug vinden als ik 1 voor 1 de pagina's af ga zoeken.
Is er een optie om bij mijn ongelezen berichten te komen?
Alvast bedankt!

9 jaar geleden
in: Software
1.1K
Ritsuka
9 jaar geleden
Tijd om je mailbox eens op te ruimen

Het beste antwoord

Bovenaan postvak in staat: "Weergegeven: Alle".
Als je daar op klikt kun je dit veranderen in "Weergegeven: Ongelezen".
Dan kun je alle ongelezen berichten zien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op mijn telefoon zie ik een postbus Ongelezen berichten'. Als ik daarop klik, heb ik ze allemaal bij elkaar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt op alles selecteren klikken en dan markeren als ongelezen