waarom hapert mijn pc als ik mijn muis beweeg?

Hallo ik heb de laatste tijd last van een haperende pc als ik mijn muis beweeg. heeft iemand een idee waardoor dit zou kunnen komen?

Dit is mijn pc: Acer Aspire TC-605 i6712 NL
Type processor Intel Core i7
Uitvoering i7-4770
Ram 8,00 GB
onboard video Intel HD Graphics 4600
Opslagcapaciteit 1000,00 GB
Vermogen 300 Watt

Alvast bedankt voor de hulp.

Toegevoegd na 1 dag:
Als ik echter mijn muis uitplug en daarna er weer in doe werkt hij normaal voor ongeveer 20 minuten maar daarna hapert hij weer.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (1)

Ga naar Start> Configuratiescherm> Hardware en geluiden> Apparaten en Printers> klik op Rechter muis knop bij usb invoerapparaat Met afbeelding van een muis> Muisinstellingen> Opties voor aanwijzer> Kijk dan bij beweging> stel dan de snelheid in

Hopelijk helpt het
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Helaas helpt het niet maar alsnog bedankt :)