Welke vervangende ROM kan ik gebruik als besturingsysteem voor Huawei p6?

Ik heb een huawei p6. Hij loopt nu op cynanogenmod 11 maar hij werkt niet echt lekker. Iemand ideeën voor een fijn besturingssysteem.? officiele rom is geen optie, het lukt mij namelijk niet om de B512 erop te krijgen :(

het liefst heb ik er eentje die:
- een menu heeft (en dus niet alle app's op je homescherm)
- ik apps op mijn SD-Kaartje kan zetten
- waar (bijna) geen bugs in zitten.
- ook zou ik het fijn vinden als je de navigatie balk (balk met homebotton enzo) kan laten verdwijnen tijdens het spelen van een spelletje. (zoals bij officiele rom)

alvast bedankt,

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
Reddie
9 jaar geleden
Beter, koop een ander toestel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarom een ander toestel? Daar gaat de vraag helemaal niet over.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien deze: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2792599 ?

Antwoorden (1)

Cyanogen Mod heeft ook geen volledige build voor jouw toestel.
De gemodificeerde versie die Huawei standaard leverd kun je wel omzetten naar de vanilla versie van Android (dus zonder alle extra zooi die de fabrikant er allemaal in geprakt heeft). volg hiervoor de tutorial in de blog (PS: is natuurlijk voor eigen risico, dus doe het voorzichtig en met beleid).