Met welk programma kan ik het est een 3D studio tekenen?

Ik wil een studio en een thuisbioscoop tekenen in 3D maar ik zoek een programma waarmee kan ik dat het best mee doen??
En ik wil bijvoorbeeld beamer en mixer ook 3d erin kunnen zeten dat je ziet teminste wat het is zegmaar.

Ik ken al wat programma's zoals sketchup en autocad maar ik weet niet welke ik het best kan gebruiken.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik denk dat voor een studio/thuisbioscoop Sketchup en Autocad prima software zijn, ik weet dat je in Google Sketchup objecten (zoals: bomen, planten, tafels, beamers enz.) kan importeren. Welke software je gaat gebruiken is aan jou de keuze. Heb je al verstand van bovenstaande software?