Hoe verwijder ik PCkeeper van mijn computer?

Ik heb een tijd geleden dit programma gedownload, wat dus een enorme fout blijkt te zijn, want nu kom ik er niet meer vanaf.
Ik heb het programma verwijderd via het configuratiescherm en dat is succesvol gelukt en het programma staat dus ook niet meer in die lijst.
Maar het programma staat nog wel op mijn computer..
Een snelkoppeling op mijn werkblad en een map in mijn program files met de naam 'Kromtech' met zo'n 50 bestanden met o.a. PCkeeper..
Als ik deze map handmatig wil verwijderen, zegt de computer dat dit niet kan omdat het bestand in gebruik is..
Ik heb al van alles geprobeerd, zoals StopZilla, malware bytes anti-malware, iObit unistaller, maar deze vinden het programma allemaal niet..
Weet iemand hoe ik nu volledig van dit programma af kom?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (2)

Wellicht helpt het de computer op te starten in "veilige mode".
Daarna de bestanden handmatig verwijderen (Ze kunnen dan niet meer in gebruik zijn).

Toegevoegd na 52 minuten:
Je kunt eventueel ook services van PcKeeper eerst uitschakelen en dan zien of je de bestanden kunt verwijderen, ze zullen iets van deze namen hebben:
ZeoService: 'PCKeeper Worker Service'
PCKeeperService: 'PCKeeper worker Service'
OneClickFixService.exe: 'PCKeeper Ocf Service'

Type hiervoor [CTR] [ALT] [DEL] -> Taakbeheer starten -> Services

Toegevoegd na 1 uur:
Nog twee opties:
- installeer het programma opnieuw en verwijderen het dan met de gratis Revo Uninstaller.
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html.
- ga naar Start -> Uitvoeren en type "MSCONFIG". Kijk bij tabblad Opstarten of PcKeeper erbij staat en vink deze af. Computer daarna opstarten.
SimonV
9 jaar geleden
Download Geek!Uninstaller (bron) en run het programma. Zoek in je lijst naar PC-Keeper en klik rechtermuisknop. Nadat je dat hebt gedaan klik je op 'Geforceerde Verwijdering'. Het programma maakt geen enkele kans om te weigeren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
"Ik heb het programma verwijderd via het configuratiescherm en dat is succesvol gelukt en het programma staat dus ook niet meer in die lijst." Geen antwoord op de vraag.