Ik wil mijn kamer opnieuw inrichten met dezelfde meubelen.zie beschrijving.

Is er een programmatje waarmee je al je meubelen in kunt voeren. en zo kunt kijken waar het allemaal past?
Sorry als het onduidelijk is.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
2.5K

Het beste antwoord

Op floorplanner.com kun je zelf plattegronden maken van kamers en deze inrichten. Dit kun je gewoon doen via internet (je hoeft niks te downloaden) en het is gratis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ikea heeft een home planner op zijn site staan, volgensmij is het daar goed te doen.
ik heb het nog nooit zelf gedaan dus je zult even zelf moeten kijken hoe het werkt.
wel eerst een account aanmaken anders kan je er niet kijken.
Bronnen: