hoe zorg ik ervoor dat al mijn nieuwe downloads op de D schijf komen ipv op de C schijf?

Mijn C schijf zit goed vol. toch download mijn laptop alles automatisch op C.Behalve als ik kan aanduiden waar de download moet opgeslagen worden, dan kan ik manueel ingeven "D". Maar standaard is het dus C
Hoe kan ik maken dat alle downloads voortaan op de D schijf belanden ook als het niet mogelijk is dit expliciet aan te duiden bij het downloaden?

9 jaar geleden
in: Software
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Welk programma download?
-je browser? Dan moet je die aanpassen (hoe? ligt aan je browser)
-je torrent downloader? Dan moet je die..
-etc
liveisgreat
9 jaar geleden
wel het gaat over downloaden via Google Chrome van programma's zoals Bv. Adobe Flash Player en dergelijke.
Die komen dan automatisch op de C-schrijf. Ga ik ze kopiëren, dan is het bestand soms niet meer in orde (omdat bv. sommige kleine onderdelen om één of andere reden niet mee te kopiëren zijn).
Zou dus handig zijn mocht het ineens op de D schrijf komen daar is nog héél wat plaats.

Antwoorden (1)

Bij de opties van je browser (je geeft niet aan welk je hebt) kun je aangeven in welke map de files terecht moeten komen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
liveisgreat
9 jaar geleden
ik heb google chrome....