outlook 2013, Hoe kan ik verzonden emails koppelen aan oorspronkelijk te beantwoorden bericht?

Hallo,

Graag wil ik dat mijn verzonden/beantwoorde berichten gekoppeld worden aan het inkomende/oorspronkelijke bericht in de inbox. Dus dat de historie van de correspondentie in één en dezelfde map blijven.

In krijg het niet voor elkaar binnen de opties van outlook 2013.

Ik hoor het graag!
Rob

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

In Outlook 2010 zit er, als je een mailtje opent, op het "berichtenlint" een knop "Verwant". Hiermee worden automatisch, naar keuze, alle berichten in de discussie (= volgens mij met hetzelfde onderwerp") of alle berichten van dezelfde afzender getoond.

het lijkt mij dat dit in Outlook 2013 (misschien zelfs uitgebreider) ook aanwezig moet zijn en dat dit je behoefte afdekt.