Hoe verwijder ik alle data van mijn tablet?

Ik heb een nwe tablet gekocht en nu wil ik mijn oudere 7" GT-P3110 Samsung tablet aan iemand schenken. En uiteraard al mijn gegevens wissen. Mocht ik op mijn vraag antwoord krijgen dan het liefst op een zo'n eenvoudig mogelijke manier ik ben nl geen wizzkid.

Alvast mijn hartelijke dank :-)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.1K
Ritsuka
9 jaar geleden
iets met reset naar fabrieksinstellingen, maar weet niet waar dat staat

Antwoorden (1)

Onder opties kan je kiezen: "Resetten naar fabrieksinstellingen". Als je dat doet dan verlies je al je gegevens!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beste JohanthanS,
Wellicht een beetje suf....maar ik kan options op mijn tablet niet vinden :-(
capthavoc
9 jaar geleden
http://www.samsung.com/nl/support/skp/htv/4092