Hoe verander ik de taal van indesign (Adobe) op een Mac?

Ik heb een Mac en kan alleen maar in het programma komen via een 'app'. Ik heb dus geen systeemmap met bestanden. Het wisselen van taal zou dus binnen het programma moeten gebeuren. Maar ik weet niet hoe.
Ik heb het programma niet aan internet gelinkt en heb ook geen creative cloud.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
4.5K

Het beste antwoord

Bij mijn weten hebben de recentere versies van Indesign geen taalpakketten meer en kun je het niet zomaar veranderen. Er zijn wel trucjes voor als je het volledige programma geïnstalleerd hebt maar daar heb je in jouw geval blijkbaar niets aan....
Je dient het programma gewoon aan te schaffen in de taal de je wenst.

Voor de liefhebber het trucje in de bron als je wel systeemmappen ed. hebt. Ik heb zojuist op deze manier mijn Engelse Indesign gewijzigd naar een Nederlandse versie.....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb nog een tijd gezocht maar het inderdaad niet gevonden. Bedankt voor je antwoord!