Waarom zoveel Java updates?

Mijn vraag is eigenlijk waarom er zoveel Java updates worden gepusht naar je computer?

Hoe kan een bedrijfsomgeving hier in hemelsnaam mee functioneren? Dit is lijkt mij gewoon niet reël om al die clients steeds te voorzien van een Java update.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Een update ken twee belangrijke functies hebben.
1e. Herstel van een fout die tijdens het testen van de software niet naar boven is gekomen. Meestal wil je ook niet met zo'n fout geconfronteerd worden.
2e. Uitbreiding van functionaliteit. Als websites hun mogelijkheden uitbreiden, moet dat ook worden ondersteund. Je wilt tenslotte graag dat er op je scherm komt wat de web bouwer bedoeld heeft.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hetgeen "Reddie" heeft gezegd maar ook omdat Java ontzettend veel beveiligingslekken meebrengt die met "beveiligingsupdates" dus kunnen worden verholpen. Ikzelf ben niet een fan van Java door deze reden, ik raad het zelfs af het helemaal niet te installeren als je er geen gebruik van maakt (Minecraft is wel gemaakt d.m.v. Java van wat ik heb gehoord).