Kan ik een andere HDD plaatsen bij windows 7 OEM?

Ik heb 2 intern harde schijven in mijn pc. Op 1 staat windows en op de andere documenten + films.

Kan ik de harde schijf waar de documenten + filmpjes op staan vervangen door een andere HDD zonder dat windows gedactiveerd wordt? Dus de harde scijf waar Windows op staat word zelf niet vervangen.

9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Geen probleem, HD vervangen valt nog onder de drempel dat Windows opnieuw geactiveerd dient te worden... Waarom maak jij je zorgen? Als het OEM betreft kun je toch straffeloos opnieuw activeren???
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Eric1993
9 jaar geleden
Ik ben geen computerexpert, dus ik weet niet wat de grens is en of je Windows opnieuw kon activeren. Maar blijkbaar kan dat dus wel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+Gelukkig kan dat gewoon.