Hoe krijg ik mijn paginanummers goed?

Ik maak gebruik van Word for Mac 2011 op mijn Macbook Air. Ik krijg de paginanummers niet goed, hij begint bij bladzijde 1 en dan een bladzijde niks en dan begint hij weer bij 1 en dan nummert hij door tot blz. 5. Daarna nummert hij weer door vanaf blz. 1 .

Snap er even niks meer van.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Vermoedelijk zitten er sectie-einden in je document en staat bij de paginanummering dat deze elke sectie opnieuw moet beginnen.