Hoe installeer ik internet explorer?

Ik heb helemaal geen internet launcher meer op mijn laptop maar hoe kan ik het installeren want ik kan niet naar internet om dat te doen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.1K
Ritsuka
9 jaar geleden
hoe heb je dat er af kunnen gooien dan?
ga anders even op de computer van iemand anders om daar de browser te dowloaden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb met usb over gezet maar dan google chrome dat gebruik ik altijd al dusj

Antwoorden (2)

Iedereen heeft standaard Internet Explorer op zijn PC geïnstalleerd staan. Het kan mogelijk zijn dat je het er vanaf hebt gehaald, maar dat is nogal een ingewikkelde handeling voor een standaard PC-gebruiker.

Als je Windows 7 gebruikt, drukt je linksonderin op de start-knop. Dan typ je in het zoekveld 'Internet Explorer'. Als het goed is zie je dan Internet Explorer staan.

Als je Windows 8 of 8.1 gebruikt, druk je ook linksonderin op de start-knop. Als je de tegels voor je ziet, begin je gewoon met typen. Er verschijnt rechts dan een onderdeel met zoekresultaten. Typ 'Internet Explorer' en klik het aan.

Nog meer vragen? Vraag het bij het commentaar!

Succes!

Toegevoegd na 1 uur:
Toevoeging:

Wat j4ck1nth3b0x zegt kan helpen. Vink Internet Explorer af en druk op 'Ok' of 'Toepassen' of iets dergelijks. Ga daarna weer terug en vink Internet Explorer nu weer aan. Druk dan weer op 'Toepassen'.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het staat er niet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar als ik naar mijn bestanden ga staan er wel wat bestanden van inter explorer maar ik kan overal op klikken maar hij start niet
Ritsuka
9 jaar geleden
tegenwoordig staat IE er niet meer standaard op hoor. Bij het installeren van Windows krijg je de keuze welke browser je installeert.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hij is iets meer dan 2 jaar oud
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Welk besturingssysteem gebruik je? Ik neem aan Windows 7?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Ritsuka, je krijgt inderdaad de keuze uit andere browsers, omdat ze dat verplicht zijn. Maar, Internet Explorer staat er standaard op geïnstalleerd. Om hem er vanaf te halen moet je hem via een instelling deïnstalleren.
Bij 'program and features' in het control panel kun je features aanzetten bij 'Turn windows features on or off'(in het linker deel) Selecteer daar de internet explorer uit de lijst en vink 'm weer aan. Et voila! je Internet explorer is weer magisch verschenen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe staat het er in ut nederlands
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Stond al aangekruist maar kan het nognie vinden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geen idee heb Windows 7 Engels...
Hier wordt internetexplorer geïnstalleerd: "C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" Staat daar bij jou iets van bestanden op die locatie?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
- control panel = configuratiescherm
- ‘program and features’ = programma's en onderdelen
- Turn windows features on or off’ = schakel Windows onderdelen in of uit Als het vinkje aan staat vink je het eerst uit en daarna weer aan