kan de google play app hersteld worden op samsung gsm met android 4.2 ?

werkt niet op met gsm (samsung galaxy SIII mini)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

De app voor Google Play kan niet zomaar hersteld worden. Indien deze ooit heeft gewerkt raad ik je aan om je gsm eens volledig te resetten. Let op: Hierdoor verlies je wel al je apps en data.

Voor de SIII Mini kan je je gsm resetten door volgende instructies uit te voeren:
- GSM afsluiten
- Druk de bovenste volumeknop (om je geluid harder te zetten) en de home-knop tegelijk in. Terwijl je deze ingedrukt houdt, schakel je je toestel in door op de power-knop te drukken. Wacht tot je telefoon vibreert.
- Als je het Android-logo ziet, mag je alle toetsen loslaten.
- Je komt in een menu. Navigeren doe je met de volume-knoppen.
- Kies voor "Wipe data/Factory reset" en druk op de power-knop.
- Selecteer "YES -- delete all user data" en druk op de power-knop.
- Als alles gereset is, kies je voor "reboot system now".

Je toestel zal nu opnieuw opstarten en net hetzelfde zijn als vlak na je aankoop. Daarbij hoort ook het feit dat de Google Play app zou moeten werken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vanuit Instellingen > Applicatiebeheer > Google Play Store kun je de Play Store herstellen, door alle updates te verwijderen en/of de cache te wissen (de buffer). Bij mij werkt dit ten minste wel altijd.