Hoe vind ik de MSproduct code van Office starters pakket terug?

Ik heb per ongeluk word en excel verwijderd

Toegevoegd na 35 minuten:
Was voorgeinstaleerd en hen geen doosje meer.

9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Met de jellybean keyfinder vind je de product code weer terug op je PC.

https://www.magicaljellybean.com/keyfinder/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
constant
9 jaar geleden
top

Andere antwoorden (1)

In principe kan je die alleen terug vinden op het doosje dat je helaas niet hebt. Aangezien hij voorgeïnstalleerd is, is het waarschijnlijk dat er nog wat terug te vinden is op de herstel partitie op je computer. Je zou een programma als windows-password-cracker er op los kunnen laten (legaal programma; klinkt erger dan het is). Als je even zoekt op password recovery vindt je vele van dit soort (freeware) programma's. Let wel op bij het installeren ervan dat je in de gaten houdt dat er niet allerlei rommel wordt mee geïnstallerd. Even de vinkjes in de gaten houden en altijd kiezen voor custom installatie indien mogelijk.