outlook2013: ik heb per ongeluk afzender toegevoegd aan zwarte lijst, hoe maak ik dat ongedaan?

Toegevoegd na 2 minuten:
ik zie dat de icoontjes op de Start-balk afkomstig zijn van Avast

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je kunt het ongedaan maken door de afzender te verplaatsen van de 'zwarte lijst' naar de 'witte lijst', want dan ontvang je weer gewoon de e-mail van die afzender. Hoe je dat precies doet staat helaas nergens precies beschreven. Maar ik vermoed dat je de blacklist kunt benaderen (want hoe weet je anders dat die afzender daar op staat?) en daar het kunt aangeven. Een andere mogelijke methode is dat je gaat naar de map Junk e-mail, daar het bewuste mailtje waarbij het gebeurde opzoekt, dan rechts klikt op de naam van de afzender, en die aangeeft als behorende bij de whitelist.

Om te voorkómen dat het nogmaals gebeurt zou je kunnen overwegen deze Avast plugin te verwijderen. (Misschien zelfs heel Avast verwijderen en vervangen door AVG? Daarmee heb ik dit soort fratsen tot nu toe niet meegemaakt).
Amadea