Waarom lukt het niet om ICloud voor windows te installeren?

Al weken krijg ik een foutmelding en kan niet updaten, zowel op laptop als PC.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer de installer als administrator uit te voeren (rechtermuisknop>als administrator uitvoeren)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lees ook de systeemvereisten nog een keer door en kijk of je pc daar aan voldoet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook dit werkt niet

Antwoorden (1)

gebruik je windows 7 of 8 ? oudere versies worden niet ondersteund!

allereerst iCloud op je apparaten configureren daarna pas on een windows omgeving.
https://www.apple.com/nl/icloud/setup/pc.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb Windows 7 en alles overal geconfigureerd. Dat was al zo.