ik moet een update doen van adobe flash maar hij loopt elke keer vast, wat nu?

als ik de update wil uitvoeren staat er dat ik de internet browser moet uitschakelen en daarna stopt hij de update en kan ik weer opnieuw beginnen en hetzelfde gebeurt. kan iemand mij helpen??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Hallo, beveiliging (bv.firewall) tijdelijk uitschakelen,downloaden ,installeren,en opnieuw de beveiliging erop, dan zou het moeten werken, althans bij mij, zat met het zelfde probleem en is zo opgelost. hopelijk voldoet6 dit ook bij u zo. gr. Ludgardon
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dank u wel meneer

Andere antwoorden (1)

control+alt+delete
taak beheer
internet aanklikken
taak beëindigen

( dan weet je zeker dat er niks van internet op de achtergrond meedraait )