Waarom kan ik met rabo mobiel bankieren alleen geld overmaken naar bekende rekeningen?

Sinds kort werkt mijn rabo app niet goed meer op mijn s4.
Als ik naar het kopje betalen ga, en daar een Iban wil invullen, kan dat niet. Ik voer een geldige Iban in, met naam, maar kan dan niet op het knopje OK klikken. Deze blijst grijs. Als ik op het knopje adresboek klik kan ik er wel een selecteren. Maar als ik een nummer en naam van mijn adresboek handmatig intik kan ik ook nirt op OK klikken. Hoe kan dit? Ik heb hier pas sinds kort last van. Ik heb met de rabo gebeld maar daar konden ze me niet helpen en moet ik maar naar een vestiging gaan, maar ik heb zo t vermoeden dat ze er daar totaal geen verstand van hebben.

Het is heel vervelend want ik kan nu alleen nog geld overmaken via de site, en dan heb ik altijd mijn random reader nodig.

Iemand die ook tegen didit probleem is aangelopen en/of weet hoe ik dit op kan lossen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dit moet je eenmalig instellen in de app: Meer - Instellingen - Betalen zonder Random Reader. Het maximumbedrag is eur 250.- per week.
9 jaar geleden
Computoon
9 jaar geleden
Vreemd. Ik heb de app ook en bij mij werkt-ie wel voor 'vreemde' rekeningen.
Computoon
9 jaar geleden
Mijn versie is overig 4.7.1-2014 (op te zoeken via 'meer' en dan 'over').