Is het mogelijk om alle apps en data daarvan op een android telefoon over te zetten naar een nieuwe telefoon?

Is het mogelijk om alle apps en data daarvan op een android telefoon (ook de inmiddels niet meer beschikbare Flappybird, die ik nog heb) over te zetten, zonder de backup functie van google te gebruiken (deze download de apps gewoon)?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ja dit is zeker mogelijk. Hiervoor zijn er 2 type back-ups mogelijk.

1. Back-up voor un-rooted telefoons: Hiervoor zou ik Simple ADB Backup gebruiken. Deze is gratis en hiermee kun je een volledige backup maken van de apps en instellingen ervan op de computer. Het is wel in een beta fase maar ik heb het werkend gezien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt! Ik heb geen Simple ADB gebruikt, omdat ik al wat meer ervaring met ADB heb. Ik heb uitgevonden dat dat gewoon een handige tool is die bepaalde commands uitvoert op de ADB. Ik heb uitgevonden wat die commands zijn en ze zelf er op uitgevoerd. Nu is het gelukt! Bedankt!