Met welk gratis programma kun je teksten bewerken als afbeelding?

Ik zoek een gratis programma waarmee je teksten kunt beweren als zijnde afbeelding en zo dus de teksten kunt spiegelen, verticaal of horizontaal kunt zetten in diverse lettertypes tegelijk.
Zoals in deze link http://www.eedee-fotografie.nl/canvastekst.html

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
3.3K
Amadea
9 jaar geleden
Dat kan gewoon met Word. Is niet gratis, maar de meeste mensen hebben dat toch wel op hun computer staan.
Ritsuka
9 jaar geleden
In Photoshop heb ik zoiets vaak gedaan, maar niet gratis

Het beste antwoord

Oei dat is een pittige vaak wordt dat een sneuptocht naar juiste de fonts kleuren vormen die je zoek etc
1 programma dat alles kan is er eigenlijk niet
sommige fonts en layout zijn aan een bepaalde programma gekoppeld.

Maar iets cooltext.com is misschien een goeie startplaats ?
voor zelf te maken plaatjes van txt ?
of zoektermen op google
maar graphics logo/ generator etc
De resultaten daarvan kan je bewaren als jpg en eigenlijk met elke paint of foto bewerkings programma laden en bewerken.

met iets als picasa kun je bv via collage een print maken ?

De mogelijkheden zijn eindeloos dus veel meer valt hier niet over te zeggen.
capthavoc
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je voor jouw antwoord. Hier kan ik wel iets mee

Andere antwoorden (1)

Dit kun je maken met de geupgrade versie van paint, paint.net. Deze software is volledig gratis te downloaden.

Paint.net werkt met de fonts die ook meekomen met office. Om wat mooiere, professionelere fonts te installeren kun je googlen op iets als 'free professional fonts'. Hiermee krijg je veel resultaten. De Fonts kun je vervolgens downloaden en met een dubbelklik installeren (dit wijst zich vanzelf). Je hoeft de fonts niet in een speciale map voor paint.net te installeren, hij laadt deze automatisch bij het opstarten van het programma.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je voor jouw reactie