Hoe stel ik Outlook zó in dat hij van mijn uitgaande berichten automatisch een kopie aan mijzelf verstuurt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
11.8K
Reddie
9 jaar geleden
Voor zover ik weet blijft er een kopie in de map "verzonden items".
Is dat niet genoeg?
Amadea
9 jaar geleden
Bedoel je de voormalige Hotmail, of het standaard computer mailprogramma dat Outlook heet?

Antwoorden (2)

Je kunt een regel definieren ( afhankelijk van welke outlook versie je hebt zit dat onder het menu extra) waarbij je op geeftdat voor iedere uitgaande mail een kopie naar jezelf wordt gestuurd.

Waarom je dat zou willen is mij onduidelijk want alle verzonden berichten komen ook in de map "send items".
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Reddie
9 jaar geleden
Dat was mijn reactie ook. Maar kennelijk is vraagsteller al niet meer in het antwoord geïnteresseerd.
Instellingen>Regels beheren>Nieuw

Dan selecteren 'Afzender bevat' en daarachter je eigen emailadres invullen.
Dan rechts selecteren 'Door sturen naar' en daarachter weer je eigen emailadres invullen.
Ik ben er niet zeker van of je hiermee er alleen voor zorgt dat als je emails naar je zelf stuurt, dat die nog een keer naar je zelf gestuurd worden, of dat bij elk bericht dat je verzendt, hetzelfde bericht naar jezelf gestuurd wordt. Het lijkt me in ieder geval het proberen waard. :)

(Je kunt natuurlijk ook bij elk bericht dat je verzend een cc'tje naar je zelf sturen, maar dat is wat onhandiger)