Hoe krijg ik Lazarus Form Recovery aan de praat in Chrome ?

Hoewel al jaren een Firefox - fan is die browser onder Windows 7 ZO ongelofelijk traag dat er volstrekt niet mee te werken valt. In plaats van 10 keer per uur mijn plug-in container te laten crashen om er weer heel even wat -snel afnemende- actie in te krijgen, heb ik besloten Chrome te installeren, en dat werkt beduidend (als in : 100 keer) beter.
Helaas kan ik absoluut niet leven zonder de add-on Lazarus, voornamelijk op deze site, waar vragen nog wel eens onder je handen verdwijnen om later toch weer te verschijnen. Niks zo vervelend als een half uur voor niks hebben zitten tikken en opnieuw moeten beginnen, dus Lazarus blijkt meermalen per dag, soms per uur een lifesaver.
Uiteraard onmiddellijk gedownload via de door Chrome gewezen weg. Hij zegt dat het programma geinstalleerd is, maar het werkt niet, het spiegeltje verschijnt niet, en ik kan het niet gebruiken.
Doe ik iets verkeerd, zie ik iets over het hoofd (dat echt niet te vinden is) of werkt Lazarus gewoon niet onder Chrome en moet ik terug naar het extreem trage Firefox ??

Toegevoegd na 1 minuut:
p.s. De nieuwste versie van Lazarus, 3.2 , kan ik vanaf geen enkele site downloaden., Op een of andere manier weigert Chrome dat gewoon te accepteren en ik krijg een melding dat ik vanaf deze site geen addons mag downloaden., Via Chrome(store) zelf krijg ik alleen versie 3.06, maar die doet dus geen ene fluit. Behalve zeggen dat hij ingeschakeld is, maar dat zegt dus niks.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.5K

Het beste antwoord

Het probleem zit hem dus in het niet goed zien van het Ankh-teken rechtsboven. Dit kan wellicht verholpen worden door met contrast/helderheid/gamma instellingen van je OS, videokaartdriver of beeldscherm te spelen. In mijn geval helpt het om het contrast te verlagen of naar links te slepen.

Let op als je met de instellingen speelt en dus een ander venster actief maakt schiet het Ankh-teken ook weer weg.