Ik heb een Javascript script op mijn site, maar de scrolling gaat trillen als ik van de andere pagina naar de ga op mijn site, hoe kan dat?

Als ik van Over mij op Persoonlijke info klik, dan gaat die als het ware trillen.

Zie link: http://jsfiddle.net/9bo74ht8/

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik heb een grove taalfoutje gemaakt. Het moest 'Van de andere pagina naar de andere pagina ga' zijn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het Javascript werkt met timer. Het script staat vrij grof ingesteld qua scrolling (24), dus geeft een schokkerig resultaat. Het "trillen" wat je beschrijft bij wisselen pagina heb ik niet kunnen constateren. Echter dit soort scripts kan een slechte performance geven op qua hardware wat eenvoudiger computers, bijv. een tablet. Het script kan zelfs in een "oneindige loop" terecht komen. NB Het effect oogt ook wat "ouderwets".