hoe kan ik een licentie code voor windows 8 verwijderen?

Ik heb het op mijn laptop geactiveerd en wil het overzetten naar mijn desktop daar mijn laptop gecrashed is?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
SimonV
9 jaar geleden
"Verwijderen" gaat niet. Als je een retailversie van W8 hebt, kun je W8 ook op je desktop installeren. Anders zul je een nieuwe versie moeten kopen. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1578926

Antwoorden (1)

Start met de installatie van windows 8 op de desktop.

Probeer te activeren. Waarschijnlijk zal windows reclameren maar dat is dan ook de reden dat je een telefonische activatie zal kunnen starten.

Zo'n telefonische activatie is gewoon een extra drempel en in het slechtste geval werkt ook dat niet automatisch en krijg je een microsoftmedewerk(st)er aan de lijn. Tegen hem/haar moet je gewoon zeggen dat je oude hardware stuk is en dat je windows dus wel op nieuwe hardware MOET installeren. Vervolgens krijg je normaal gezien de activatiecode.

Succes!