Is er een programma die op basis van gespelde musiek bestand kan naam van de band en de liedje achter halen?

Toegevoegd na 21 uur:
ik wil het graag op mijn PC met Windows Vista installeren.

9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Ja dat programma heet 'Shazam' en is een app voor telefoon of tablet...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, ik heb deze app ook, ik vind hem echt super handig !!
En er is er nog een, die heet Soundhound.
Amadea
9 jaar geleden
koraal19
9 jaar geleden
waar kan dit downloaden voor windows vista PC?
Amadea
9 jaar geleden
Kon dat maar, want dan had ik het ook kunnen gebruiken... Helaas heb je daar een smartphone of tablet voor nodig.
Aan de andere kant scherpt dat weer mijn opzoekvermogen, omdat ik nu zelf a.d. hand van een geluidsfragment probeer te achterhalen welke gegevens daarbij horen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wel grappig dat je bij Soundhound het liedje ook mag neuriën...