Waarom blijven mijn bureaubladicoontjes zich willekeurig over het bureaublad verspreiden?

Ik heb dat nu een paar keer gehad, waarvan twee keer samengaand met het veranderen van de taakbalkkleur. Het is heel irritant, want dan moet ik ze terugzetten naar hoe ze stonden (mbv een screenshot die ik toevallig de dag voor de eerste keer dat het gebeurde gemaakt had) en na een paar dagen gaan ze zich weer willekeurig verspreiden. Weet iemand hoe dit kan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
Ritsuka
9 jaar geleden
Speel je games waarbij de resolutie veranderd?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gaat het vanzelf of niet?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Ritsuka Jawel, maar het gebeurt ook als ik dat niet doe en hem gewoon een behoorlijke tijd aan heb staan en er een tijd niks mee doe waardoor het scherm uit gaat...
@computernerds Ja, zie hierboven

Antwoorden (1)

beste optie is rechtsklik op het buroblad pictogrammen schikken en de optie
uitlijnen op raster aanvinken
capthavoc
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is al zo