Kan ik sporen groeperen in Audacity?

Ik wil graag in Audacity sporen kunnen groeperen zodat ik het volume van zo'n groep kan aanpassen en niet allerlei sporen apart moet aanpassen. Inmiddels flink gezocht op Internet maar nergens wat kunnen vinden. Iemand die een plugin of wat voor oplossing dan ook weet? Suggesties over hele andere programma's zijn welkom maar ik ben feitelijk "verliefd" op Audacity ;)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Misschien kun je de vraag beter stellen bij de ontwikkelaars van deze software. Daar worden ook altijd suggesties en verbeteringen gevraagd en aangeboden.
Dus even hier informeren: http://sourceforge.net/