Met welke (gratis) software maak ik documenten professioneel op? (Daar waar de mogelijkheden met Word beperkt zijn)

Voorbeeld: http://www.amsterdam.nl/publish/pages/476052/handleiding_ondernemersplan.pdf

Ik ben op zoek naar (gratis) software waarmee ik documenten op een professionele manier kan opmaken, daar waar de mogelijkheden met Word beperkt zijn. Bekijk het voorbeeld hierboven.

Bij voorkeur geen Adobe InDesign als suggestie meegeven a.u.b.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende alternatieven, OpenOffice en LibreOffice zijn bekende.
Kijk eens op de bijgevoegde lijnk, daar staat een mooie vergelijking