is er software zoals floating browser voor de pc?

Voor android mobieltjes en tablets heb je je een app genaamd floating browser. En dan kan je een video bijv kijken in de hoek van je scherm. Is er zoiets voor pc? Ik wik namelijk op mijn computer een YouTube video in de hoek van me scherm kijken terwijl ik aan het internet browsen ben of wat dan ook

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Computer: welk systeem?
Hoe groot mag het schermpje zijn?

Antwoorden (2)

Als je 2 verschillende browsers tegelijkertijd gebruikt of met 1 browser 2 schermen opent, kun je er toch 1 minimaliseren en in een hoek zetten en desnoods nog verkleinen. Daar open je dan youtube of wat je maar wilt kijken. Ondertussen kun je dan in het andere (grotere) scherm gewoon doen wat je wilt. Dan zet je dus als het ware 2 venster in 1 scherm.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
kan standaard al,
als je apple hebt moet je ff google,
als je windows hebt dat kleine vierkantje tussen het minnetje en het kruisje in rechts boven in , :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat jij schrijft is eigenlijk hetzelfde als wat Wybertje bedoelt. Jouw aanvulling helpt wel als de vraagsteller niet zou weten hoe ze een venster op een pc moet minimaliseren en maximaliseren. Floatende vensters is de standaardinstelling op een Mac. Als je zou willen dat ze het hele scherm vullen moet je op de dubbele pijltjes bovenaan rechts klikken.