Mijn laptop kan geen USB-stick(s) meer vinden?

Goeiemorgen,

Sindskort kan mijn computer geen Verwisselbare schijf vinden.

Als ik een USB-stick in mijn laptop stop hoor ik wel het geluidje alleen als ik naar 'Deze computer' ga kan die nergens iets vinden. Als ik de zelfde USB-stick in een andere laptop stop werkt die wel gewoon.

Het rare van allemaal is dat ik een draadloze muis heb en als ik de connector in me laptop doe werkt me draadloze muis wel gewoon.

Heeft iemand enig idee? of kan me helpen?

Alvast bedankt voor jullie moeite.

Groetjes,

Dylan

Toegevoegd na 1 minuut:
(Heb meerderen USB-Stick's in me laptop gedaan en geen 1 wordt er gevonden)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Windows probeert jou USB schijf te koppelen aan een station die al in gebruik is.
Voer de volgend stappen uit:
1) Rechtermuis knop op Deze Computer
2) Klik op Beheren. NIET op eigenschappen.
3) Onderaan staat schijfbeheer. Klik die aan.
4) Nu verschijnen al jou schijven in een rijtje, inclusief jou USB stick.
5) Klik met de rechtermuis knop op jou USB stick in het rijtje.
6) Selecteer "Stationsletter en paden wijzigen.."
7) Selecteer de letter en klik op wijzigen. (Als er geen inzit klik je op Toevoegen)
8) Selecteer een stationsletter die NIET ingebruik is. En klik op OK.
9) Nu zal jou USB stick werken.