Wat kun je doen tegen het feit dat als je samsung mobiel (galaxy young) een donker scherm krijgt bij het bijna leeg,zijn (-5%)?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Oplader er in en wegdonkere scherm
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij doet hij dat om energie te besparen, zodat hij niet meteen helemaal leeg is.
Kijk op voorhand eens hoe licht/donker je mobiel ingesteld staat en kijk dan eens nadat het donkerder geworden. Normaalgezien zal je dan kunnen zien dat hij uit zichzelf de helderheid heeft aangepast.
Mijn mobiel (Samsung Galaxy Mini 2) doet dit automatisch als de 10% bereikt wordt, maar ik geloof dat je dit zelf kan instellen (bij energiebesparing oi.).

Toegevoegd na 3 minuten:
oi. moet oid. (of iets dergelijks) zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je handmatig je helderheid weer hoger zet kan je met de meeste oude android toestellen hem nog even op helder zetten. Denk er wel aan dat je telefoon erg snel leeg zal zijn.