Wat is de laatste Android-versie/software op de Samsung Galaxy S2?

Ik heb net mijn Samsung Galaxy S2 gereset naar de fabrieksinstellingen. Maar toen ik hem aan zette waren er een aantal dingen heel anders dan daarvoor. De Play Store ziet er bijvoorbeeld anders uit en ik heb geen procenten tekentje meer naast de batterij in de status-balk. Als ik nu bij mijn instellingen kijk zie ik staan dat mijn mobiel Android-versie 4.1.2 heeft. Als ik op Software-update klik dan geeft hij aan dat de laatste updates al zijn geïnstalleerd. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik de laatste versie kan krijgen (welke is dat?)?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

4.1.2 is de laatste versie al voor de galaxy S II. Vermoedelijk had je die nog niet en heeft je gsm na het instellen van de fabrieksinstellingen die update gedaan.
Je kan via andere wegen altijd nog wel een update doen, maar die zijn niet aan te raden als je er niet heel veel van kent. :)