Waarom wilt mijn game niet installeren?

Ik heb Call of Duty: Ghosts en nog veel meer games op Steam. Maar allemaal kunnen ze niet installeren omdat hij dan hangt op "Creating local game cache files", weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Ik heb al alles geprobeert:
-Windows opnieuw installeren
-Steam opnieuw installeren
-De blob file deleten
-In admin modus steam opstarten
-Via de disc installeren
-Router resetten
Maar nog steeds niks verholpen!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://steamcommunity.com/discussions/forum/1/648816742633112997/ Staan wat mogelijke oplossingen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://shoguntotalwar.yuku.com/topic/53110/Solution-installation-hang-Creating-Local-Game-Cache-Files#.U9TkbPmSx8E
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hi,
Dat heeft niet geholpen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Ik had wat programma's die ik had gedownload verwijderd, toen deden ze het gewoon
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar ik heb windows er opnieuw opgezet dus alles was eraf

Antwoorden (1)

welk windows gebruik je?
op de achterkant van het spel staat op welke windows het afkan spelen
als er staat bijvoorbeeld widowsxp of hoger dan betekend dat je alle window kan gebruiken die na xp komt maar het dan ook aan directX liggen dat je dat nodig hebt om het spel te kunnen spelen
en anders staat er in het boekje ook een website en kan je daar mee contact zoeken en vragen waarom het spel niet wil laden / instaleren kan ook zijn dat er een programmaatje mist op de cdrom die je nodig hebt voor je windows.