Op mijn laptop staan 7 standaard meegeleverde programma's van Samsung. Kan ik deze verwijderen?

Het gaat om de programma's:
Samsung Recovery Solution 5
Software Launcher
Easy Support Center 1.0
Easy Settings
Easy Migration
Easy Software Manager
Easy Fileshare

Kan ik een of meerdere van deze programma's verwijderen zonder negatieve effecten voor de pc te veroorzaken?
Zo ja, welke of allemaal?
Naam mijn weten gebruik ik geen van deze programma's, al zou het natuurlijk kunnen dat ze op de achtergrond gebruikt (dienen te) worden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Verwijder NOOIT de "Samsung Recovery Solutions''
Dit programma zorgt ervoor dat je bij grote problemen alles weer opnieuw kunt installeren. (Factory Reset)

Download dit programma: http://www.pcdecrapifier.com/
Deze vertelt jou welke fabrieks-programma's verwijderd mogen worden.
(Je kan er ook voor zorgen dat deze fabrieks-programma's niet automatische opstarten)

Je kan ook de programma's eens opzoeken op Google, hier vind je dus ook veel goede bruikbare tips.

-> Maar ga bij twijfel, niet zomaar computer programma's verwijderen !