Mijn Word is vaag. Ik heb dit probleem ook al eerder gehad, ik weet niet waarom en ik weet ook niet hoe ik er van af kan komen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
Bordensteker
9 jaar geleden
Heb je [Esc] al geprobeerd?
Of anders maar Word afsluiten. Alleen weet je dan nog niet hoe je per ongeluk hierin gekomen bent (en wellicht weer komt).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Uiteraard al geprobeerd... En als ik Word opnieuw opstart, krijg ik weer precies hetzelfde probleem! :(
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het ziet er uit als niet direct een probleem van Word, maar eerder van je grafische kaart. De achtergrond van Word is helder en duidelijk, maar de bewegende delen (je geschreven pagina) maken het probleem. Probeer eens te kijken of je de driver van je grafische kaart moet upgraden.

Antwoorden (1)

Hallo Supermarrie,

Je Zoom-factor staat op 80%. Zie rechtsonderaan in de statusbalk van Word, naast de + en - balletjes. Je kunt de zoom-factor daar weer op 100% zetten, en dan is alles weer normaal!