Waarom ziet mijn Evernote app voor IOS 7 op mijn iPad er anders uit dan op youtubefilmpjes?

Ik gebruik Evernote Premium op mijn PC om documenten in te scannen en te archiveren in Evernote. Ook synchroniseer ik deze documenten 'in the cloud' van Evernote om tevens toegang tot deze bestanden te krijgen op onder meer mijn iPad.

De iPad app heb ik geïnstalleerd maar deze ziet er visueel heel anders uit dan op de instructiefilmpjes op Youtube. Ik zie dezelfde schermindeling als op de PC versie, terwijl de filmpjes een heel andere interface van de iPad app laten zien met mappen en zo.

Hoe kan dat? En weet iemand wellicht een ander (goedkoop of gratis) alternatief om mijn gescande documenten te archiveren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het kan zijn dat de ontwikkelaar van de app ondertussen een nieuwere versie uitgebracht heeft dan degene die in de filmpjes gebruikt wordt.