waar vind ik gratis het opstartmenu voor Windows 8?

tijdje geleden kleine laptop gekocht waarop de verkoper Windows 8 geïnstalleerd had.
daarop stond een gratis software met startmenu dat klassiek werkt zoals onder Windows 7.
zeer nuttig omdat ik niet graag werk met die niewe apps waar ik niks van ken...
stomweg heb ik na problemen met Yahoo Messenger waarvan ik mijn mailbox niet meer kon openen, dat kleine programmaatje verwijderd door naar een vroeger herstelpunt te gaan.
ik kan dit zelfde gratis programma nergens meer terugvinden. andere te betalen zijn er wel genoeg!

9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Bedoel je Startmenu8?

Dit programmaatje slaat het Metro-startscherm over en deactiveert ook de menu's in de hoeken van het scherm van Windows 8.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of Classic Shell of Pokki...
SimonV
9 jaar geleden
samaiphon
9 jaar geleden
kort en duidelijk! ik heb de software dadelijk gevonden en geïnstalleerd.