hoe link ik me computer aan een anderen computer?

Ik heb 2 computers maar ik heb maar 1 monitor. Dus ik dacht is er een manier hoe ik kan zorgen dat er op me hoofdcomputer een link staat naar me anderen computer, en als ik daar op klik ben ik ingelogt op die

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe dan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
even naar je configuratiescherm typ in zoekbalk even remote desktop, eerst externe toegang tot je pc toestaan vervolgens start je je cmd op (windows+run cmd) typ ipconfig, zoek naar je ipv4 adres vervolgens ga je weer terug naar het configuratiescherm, klik op remoteapp en bureaubladen openen, typ het ipv4 adres daar in, even gebruikersnaam en wachtwoord van de user waar je bij in wil loggen invoeren en dan doet die het ;) ik heb windows 8 wellicht dat het bij jou iets anders werkt maar de basis is hetzelfde
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer eens een KVM-switch. Het kost geld en het is geen software, maar het werkt wel het beste. Zoals deze: http://tweakers.net/pricewatch/257375/aten-cs22u.html. Hier staan er nog veel meer: http://tweakers.net/pricewatch/257375/aten-cs22u.html.

Het beste antwoord

Je kan met de standaard Windows remote desktop inloggen op een andere pc..

Toegevoegd na 57 minuten:
even naar je configuratiescherm typ in zoekbalk even remote desktop, eerst externe toegang tot je pc toestaan vervolgens start je je cmd op (windows+run cmd) typ ipconfig, zoek naar je ipv4 adres vervolgens ga je weer terug naar het configuratiescherm, klik op remoteapp en bureaubladen openen, typ het ipv4 adres daar in, even gebruikersnaam en wachtwoord van de user waar je bij in wil loggen invoeren en dan doet die het ;)

ik heb windows 8 wellicht dat het bij jou iets anders werkt maar de basis is hetzelfde

Toegevoegd na 58 minuten:
Het ipv4 adres moet van de pc zijn die je wil bedienen Btw ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mits je die functie aanzet op de bewuste PC, Remote Desktop Client alleen starten is niet genoeg...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
kijk even naar de originele reacties op het bericht

Andere antwoorden (2)

Als je beide pc's gebruikt, maar hoogstens 1 tegelijk, kijk dan eens naar een "kvm-switch"
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij mij klik ik op Fn + F8 zodat de computer van beeldscherm wisselt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vraag goed lezen. vs heeft geen 2 beeldschermen maar 2 pc's.