Hoe zet ik een percentage in een grafiek in Word op 100%? Zie afbeelding

Het percentage is automatisch op 120% gezet. Ik wil er 100% van maken, maar het lukt niet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
2.4K

Het beste antwoord

Activeer de grafiek
rechtermuisknop op de y-as
format axis
dan bij Axis options kan je het minimum en maximum op fixed zetten (ipv auto) en de waardes nemen die je zelf wil (dus waarschijnlijk 0 en 100)
Druk op close
Thecis