Wat moet ik doen als mijn laptop aangeeft dat COM surrogate niet meer werkt? (win8)

Heb hem gister moeten updaten naar win 8.1 en daarna deed ie het eigenlijk niet meer. ik zag op internet alleen over win 7. Ik ben geen computerheld dus het liefst een begrijpelijke uitleg. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.freewaresquad.com/2014/02/08/fix-com-surrogate-stopped-working-windows-8/
Google ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
he dankje voor je reactie! maar ik snap er niks van wat daar allemaal staat met die computertermen in het engels
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij stap 7 loop ik vast. hij geeft aan dat ik geen DEP- kenmerken kan instellen voor 64- bits uitvoerbare bestanden. Ik kan hem dus niet daarin openen.

Antwoorden (1)

Kans is dat je je VGA-driver moet updaten naar Win8.1.

- Druk de Windowstoets in tegelijk met Q.
- Type in de zoekbalk apparaatbeheer en klik op het icoontje dat verschijnt.
- Je krijgt een lijst met alle apparaten die in je computer zitten.
- Zoek "Beeldschermadapters" en klik op het pijltje dat er voor staat.
- De lijst zal zich een klein beetje uitvouwen en onder "Beeldschermadapters" komt de naam van jouw grafische kaart te staan.
- Hier met rechts op klikken.
- Je krijgt een pop-up menuutje.
- Kies "Stuurprogramma bijwerken" (Nu weer links-klikken).
- Kies "Automatisch zoeken" en Windows8.1 zoekt het juiste stuurprogramma.

Hopelijk lost dit jouw probleem op