Welke driver heb ik nodig voor wifi?

Ik heb pas geleden mijn laptop teruggezet op fabrieksinstellingen dmv een windows 7 cd (hij was helemaal gecrashd). Nu herkent mijn laptop de netwerk kaart, zo lijkt het, niet meer. Ik kan helemaal geen verbinding maken met wifi en/of bekabelde verbinding. Bij netwerkcentrum---adapterinstellingen wijzigen, stond helemaal niets meer. Ik heb verschillende drivers proberen te installeren, maar geen van alle werkt.
Ik heb er nu wel een verbinding staan van Realtek, (zie foto. De 2e verbinding is van een wifi-usb), maar deze werkt niet.

Weet iemand waar ik de goede drivers kan vinden?

Ik heb een toshiba satellite C660-27Z.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.7K

Antwoorden (2)

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?cc=nl&lc=nl&dlc=nl&softwareitem=ob-94809-1

Probeer deze eens? Die zou toch moeten werken..
Mocht het niet lukken om de driver geïnstalleerd te krijgen kan je eventueel ook een Dongle voor WiFi kopen, dit is namelijk de goedkoopste oplossing. Een Dongle kost tegenwoordig nog maar 10 a 15 euro, de drivers staan op de Dongle zelf geïnstalleerd, dus daar hoef je dan niet mee te stoeien. Deze oplossing kost je overigens wel een USB-ingang omdat daar de Dongle dan in moet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Aan de hand van de foto zou deze driver van realtek de juiste wezen voor jouw netwerladapter:
http://www.realtek.com.tw/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PFid=48&Level=5&Conn=4&ProdID=272&DownTypeID=3&GetDown=false&Downloads=true

RTL8188CE
Single-Chip IEEE 802.11b/g/n 1T1R WLAN Controller with PCI Express Interface
General Description..............
http://www.realtek.com.tw/products/productsView.aspx?Langid=1&PFid=48&Level=5&Conn=4&ProdID=272

Toegevoegd na 28 minuten:
Dit is de originele LAN driver van de Toshiba website voor jouw computer Toshiba Satelite c660:
http://www.toshiba.nl/innovation/download_driver_details.jsp?service=NL&selCategory=2&selFamily=2&selSeries=312&selProduct=6013&selShortMod=null&language=12&selOS=30&selType=22&yearupload=&monthupload=&dayupload=&useDate=null&mode=allMachines&search=&action=search&macId=&country=24&selectedLanguage=12&type=22&page=1&FROM=windows7&ID=79415&OSID=30&driverLanguage=42
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is de directe download naar de lan driver vanaf de Toshiba website:
*.zip file voor de Toshiba Satelite c660 die zou moeten werken:
http://support1.toshiba-tro.de/tedd-files2/0/lan-20110504085628.zip